23 Eylül 2012 Pazar

Sen birinin kalbini çarptıramıyorsan suçlusu o değil sende değilsin neye kızıyorsam kendim bile anlamıyorum kendimi bazen neyin suçlusunu arayıp neyin edebiyatını yapıyorsun neden yoruyorsun senin için çarpmayan bir kalbi huzursuz ederek çarptırıyorsun... Haddin değil bunun açılımı beni yormak senin haddin değil istemiyorum işte zorlama bekle olduğunda ben haber veririm diyor, sen nerelerdesin Balık işte hayallerinin peşindesin hayallerinin, kimin umrunda senin hislerin kim dedi sana bu kadar yoğun hisset diye... O mu dedi ?? Bırak sen gözünden süzülen yaşlara anlat onlar yorulmaz akıp giderler... Damlar giderler kesilen bir yaradan akan kan gibi damlar ama dinler gözyaşların seni hisseder ve sıkmazsın onları....... Sen Onlara Anlat Onur Kendini ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder