18 Mart 2013 Pazartesi

Gecenin En Karanlık Olduğu AN varya...

Hani en karanlık vaktin de gecenin umudunu yitirme dediler ya bize, hani güneş doğacakmış yakında, ben o geceyi de doğacak güneşi de ................ Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var diyor ya Ataol Behramoğlu sen hiç bişey öğrenememişsin üstad anlattıkların da rakı masasın da efkar olur keyif verir haz verir ancak, Abidin Dino mutluluğun resmini sen de çizememişsin, Nazım Usta senin anlattığın aşkların varya çıkmazından dört duvar arası hasretten büyümüş, Cemal Süreya o tarifsiz uzayan bacaklar varya gerçeklere çarpıncaya kadarmış... Murathan Mungan'ın yalnız bir operası mı yoksa hayat ??? İnsanlar Ya Ölürler Ya Terkederler Bizi Yalnızlık Sadece Yalnızlık Çizer Kaderimizi !!! BU MU ? Dizleri kanayarak birbirine sarılıp gülemez mi insanlar... düşe kalka, yağmurda yarı aç yarı tok sarılıp bütün şehvetiyle birleşmez mi dudaklar ? Şaka tabi beklemiyorum bu kadarını... Bir martıya simit atarken, tebessüm, aşk ve şehvet dolu gözler bakamaz mı birbirine bir martıyı doyurmanın hazzı ile ? diye sormayacağım korkmayın sakinnn... Banane martıdan deniz kokusundan, sevdiğinin saçlarının uçuşup yüzünü okşamasından... Bana ne kadının yaslandığı omuzun aşk sadakat güvenden başka bişey ifade etmemesinden banane... Hangi mücadele mutlu eder insanı güldürmeyeceğim tabi sizi... Bayılıyorum insanların hayallerin de ki yalanlara inanmalarına, doğru sölediğin halde kötü olan kendinle ilgili sana senden fazla inanıp sonra da arkadan gelen "AMA" lara... İnancını yitirmişken doğruya aşka birilerinin gelip sana bunu inandırmasına, geberiyorum... Kendilerini kandırırcasına hemde... Karanlıksa karanlık güneşi bekleyemem ben karanlıktan da keyif alırım, dizlerim de kanasa canım acısa da gülerim acılarıma bir gün, ben düşerken de kanarken de gülerek sarılabilirim hayata, ben o güce sahibim, ama bütün doğrularınla inandığın inanmak istediğin insan hafif bir salladımı o zaman benim kolumun bacağımın kırılması, o zaman yaşarken ölmek, hele sen onun için yakıp onu çekerken sigaranın dumanıyla içine, kendini zehirlercesine ciğerlerini onunla doldururken, onun gözlerinin dolması var ya hemde başka birine... yine kan damladı lan yüreğime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder