8 Ağustos 2013 Perşembe

Med Cezir...

Her ruhun bir anatomisi her bedenin bir hikayesi var... Her ruh kendi çıkmazların da kaybolur her beden kendi hastalıklarında sıkışır, kime sorsan gelleri var, hepimizin gitleri olduğu gibi.. Geçmişe bakıp dolan gözlerin var, gülümseyen yanakların, hasretlerin umutların hayallerin var... Gelmişine gitmişine sövmüşlüğün var... Sakındıkların var kiminin Leylası kiminin Mecnunu var... Sessizliğin var gürültülerin var gökgürültüsünden yüksek desibelleri olan... Benim anlamsız satırlarım var anlatamadığım hikayelerim, yazılmamış romanlarım var derin kesiklerim var kanını damlatamadığım yerlere... Canımı yakan tebessümlerim var... Med var Cezir var okyanus yapsana ? Derin, sessiz, aşağılık sabahlarım var benim kendimden utandığım bedenlerim var... Seyyar satıcı misaliyim yani var bende ne ararsan var... Yalanlarım var kendimi kandırmışlığım gırla, beyaza siyah demişliğim var benim... Ahlaksız hikayelerim hikayelerimin zavallı kahramanları var adını hatırlamadığım, ışıklarım var yanıp sönen ve benim bir kamyon hayalim var satamayıp getirdiğim... Temiz değilim aslında hayatın orospuluğu bulaşmış ellerime, Profesyonel bir poker oyuncusunun yüz ifadesiyim belkide... Ne Kent var elimde ne de Kare belkide hepsi var, BOB diyorum... Pis bir kumar masasına çevirmişliğim var hayatı... Nefes alamadığım açıklayamadığım zamanlarım var, uykulara kaçtığım zamanlar var.... Kurşuna dizilmeyi bekleyen bir yanım var, tepkisiz kaldığım... hıçkıra hıçkıra gülüşlerim var, kahkahalarla ağlayışlarım... Gündüzlerim var zifiri güneşli.... Kaçasım var en bilindik yere... Gölgelerim var sığındığım... Ben varım dik duran 21. yy da 90 derece durmak dik olmak, ondan dikim hala ayaklarım yere basıyor bedenim zemine 90 derece, bana sorsan 45 derece herşey düştü düşecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder