20 Ağustos 2012 Pazartesi

Dolu Deli Hayallerim var benimm... Dizgin dolu yaşıyorum hayatı, güneşe ektiğim soğuklar var benim çolde aradığım meyveli buz kalıplarım... Gülün Gülünnn benim daha yüzme bilmeyen balıklarım var akvaryumum da benim, uçmayı bilmeyen kuşlarım var hayallerimde, yani hayat bana yüz ters bazen ... Kendimden öte aşkım var ama, beni benden alabilen sevgimmm... benliğimde filizlenmiş bi aşkım tanımlayamadığım duygularım görmediğim bir koku ve duyamadığım bir suliyet var sanki, el yordamıyla görüyorum belki kime ne?? Kulaklarım görüp gözlerim duyuyorsa bundan sizene.... Bazen alabildiğne mantıklı ve bazen yüreğinin saçmalıklarında boğuluyorsa bu adam ve bazen gündüzde alacakaranlığı yaşayıp ay ışığında güneşleniyorsa bazen, kimi zaman dünyanın en güçlü karakteri bazen de elma şekerine muhtaçsa... Ve sen değilsen bu adamın vasisi bırak elma şekerci düşünsün kahrolan tarafını... Yani diyorum ki sapan tarafından kaçıyorsan ve saçma kısmı seninse bu adamın delik deşik oldun demektir... Yüreğinde kocaman aşklar yoksa ve paylaşabileceğin devasa fasulyelerin göğü delen, anlayamıyorsan Hansel ile Greteli, ekmek kırıntılarından bulamazsan yolunu yani Çikolatadan evdeysen sen bırak cadı kazansın...
Kara kaplı defterlerinden kara kaplı bloglara terfi eden kelimeler siz benim benliğimden öte değilsiniz işinizi yapın diyen bir adamdan bir kelimenin içinde ki anlamı bulabilmek için saatlerce uğraşan adama geçişinin keyfini çıkarın... Duygularının ağırlığı korkutmasın şşşşşşşşşşş bütün söleyeceklerini başta söleyen bi adamdan korkulmaz... Durulur düşünülür sadece artık kelimelerde ki anlamları beklemez oynamazda onlarla ne kedidir kendi ne kelimeler yumak bahaneler de anlamsızdır açıklamalarda bazen doğru yanlış öledir.... Haramı bilir içer kendi çünkü amaları yoktur yürür gider ... Kimseye kıyının hesabını vermez dalgalarla boğuştuğunuda sölemez ayrıca bu adam susar... Ne biçim bi adamım delimiyim neden çekiyorum ki kendimi bile diye sormuyo değilim... Hayat yukarda ki kadar karışık değil biliyorum ah şu çözmek iştahım yok mu ? bırak bir kaç problemde sonuçsuz kalsın ya pisagor olmasaydı nolurdu bu üçgenlerin hali ? Olasılıklar matematiği yada ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder